Job 5 van 7


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Functie

Ben jij de administratieve duizendpoot die we zoeken?

Gemeente Anzegem is op zoek naar:

- een halftijds (19 uren per week) administratief medewerker binnen de cluster Interne Ondersteuning (meer bepaald in de Personeelsdienst)

én

- een deeltijds (11,4 uren per week) administratief medewerker binnen de cluster Sociaal Huis (meer bepaald in de dienst Burgerzaken).

Beide functies (samen 30,4 uren per week) worden in één pakket vacant verklaard. Er wordt een contract van onbepaalde duur aangeboden. Het contract binnen de cluster Interne Ondersteuning dient zo snel mogelijk aan te vangen. Het contract binnen de cluster Sociaal Huis kan vanaf september aanvangen.

De functie is gewaardeerd op

Er wordt een werfreserve aangelegd voor de duur van 6 maanden.

Jouw profiel

De functie is gewaardeerd op het niveau C , d.w.z. dat de kandidaten in het bezit moeten zijn van minstens een diploma hoger secundair onderwijs of hiermee gelijkgesteld (zie omschrijving diplomavoorwaarde) om deel te nemen aan de selectieprocedure.

  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Wat krijg je van ons? Een job met een tal van voordelen !

  • Een aantrekkelijk salaris waarbij relevante anciënniteit kan worden meegenomen
  • Een afwisselende job met heel wat eigen verantwoordelijkheden
  • De kans om je talent verder te ontwikkelen
  • Een glijdend uurrooster met mogelijkheid tot telewerk
  • Maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag (na 3 maanden in dienst)
  • Ecocheques
  • Een aantrekkelijke tweede pensioenpijler
  • Volledige terugbetaling van het openbaar vervoer of een fietsvergoeding voor woon-werkverkeer van 0,35 euro/km
  • Een gratis hospitalisatieverzekering met mogelijkheid om gezinsleden aan te sluiten tegen gunstige tarieven.
  • Eindejaarspremie
  • Vakantiegeld
  • Haard- of standplaatstoelage
  • Een aantrekkelijke verlofregeling van 30 tot 35 dagen (afhankelijk van je leeftijd) vakantiedagen en 14 feestdagen
  • Gratis aansluiting bij GSD-V met een tal van financiële tussenkomsten
  • De kortingskaart PlusPas
  • Mogelijkheid tot aankoop van een extra-voordelig zwemabonnement

Solliciteren

Pauline Everaert
056694453
personeelsdienst@anzegem.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht